2010. október 15., péntek

Superbude

Hamburg egyik legjobb élménye lehet szerintem ez a dizájn hotel, a Superbude. Mondhatnánk, hogy zöld hotel, de szerintem ez azért kis túlzás lenne, bár nagyon jók a törekvéseik.
Ötletből nem volt híján a tervező/lakberendező az fix.

Itt az egérfogóból készült újság/képtartótól kezdve, a műanyagpohár és asztalilámpa csilláron át, a raklap/farmer kanapéig mindenféle okosságot megtalálhatunk.

Kedvencem a mosógépdob asztalka, lásd a képen. (majd ha működik a blogspot!)


A weblap egy külön élmény, liftezni is lehet és az általam említett csoda dolgokat is meg tudjátok nézni rajta. A hotel minden bizonnyal egy jól menő vállalkozás, mert amikor ellátogattam a Preise menüpontba és megpróbáltam "foglalni" egy szobát, a következő két hónapra már teltház volt náluk.

Nem is csoda, egy olyan helyen, ahol Wii sport szoba van!

Remélem hamarosan eljutok ide én is és Ti is! Jó hétvégét, napsütit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése