2011. március 18., péntek

Élménybeszámoló (harácsony)


Két bejegyzéssel alattam látható a harácsonyról szóló elképzelésem.
Csalódottan látom, hogy az élménybeszmoló írásos formában nem került közszemlére. Annyit beszéltünk róla hetekig, hogy csak na, de most itt az ideje, hogy ti is megtudjátok mi is folyt ott...

Szóval ahogy írtam, szóltam "sok jó embernek" akik kis helyen is elférnek. Nagyon jó volt látni, hogy 20-an összejöttünk. A legjobb érzés az, hogy egytől egyig mind a húszukat szeretem, de nagyon. Persze akik nem tudtak eljönni, hiányoztak, de ez nem vett el az est fényéből szerencsére.

A tervek szerint mindenki megjelent egy szemtelenül jól/látványosan becsomagolt ajándékkal. Az értelmetlenség fogalmát mindenki saját ízlése szerint definiálta. Voltak nagy kiszúrások és kis incselkedések is. Amit én vittem az a Budapest Police Band best of válogatás CD lemeze volt. Valamint egy mini bögre (ivásra alkalmatlan, porfogásra annál inkább), amire rá volt írva, hogy "imádlak". Ilyenkor elképzelem, amint a grafikus leül és megalkot egy ilyen remekművet...
Hozzátenném, hogy ezeket korábban magam is ajándékba kaptam.

Volt ott minden mi szem szájnak ingere (a teljesség igénye nélkül) : óriás agyagbakancs (virágtartó) lukas orral, fabábú integető "micsodával", paróka tartó fej, kis vitorláshajó dísz, gyufásdoboz vajkrémes konténerben, szőrös könyvjelző, stb.

Alig várom a következő Harácsonyt, hiszen legnagyobb sajnálatomra folyamatosan beszivárognak a háztartásba nagyobbnál nagyobb, születésüktől fogva értelmetlen "ajándékok". Ilyenkor az jut eszembe, hogy a nagyik a királyok, akik a borítékban adnak a kisunokának egy 2000 forintos bankót. Mennyivel jobb ez a megoldás, mint egy fröccsöntött műanyag delfines csobogó?!

Természetesen az "ajándékutalvány" marad a fő kedvenc, az leelőzi a bankós borítékot is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése