2011. március 26., szombat

Közért-zacsi projekt


Tudom, hogy már-már úgy tűnik nem bírok leszakadni a zacskó témáról. Talán lehet, hogy így is van. De súlyos mentalitásbeli problémákra utal. Körülnézek és mindenhol elárasztanak vele. Pár napja eltekertem a kis közértbe a környéken (mi csak úgy hívjuk, hogy a "fiúk", ez az a hely ahova még pizsiben is ér elmenni), ahol a következő történt:
Hátizsákkal voltam, de a zöldséges standtól nem bírtam a pultig elszállítani a zöldséget csak úgy, ha egy kis zacsit letéptem, abba tettem az összes almát, körtét stb, és odavittem a pénztárhoz leméretni. Morcos voltam magamra, amiért nem készültem textil szatyorral is -hisz van otthon bőven elegendő. A srác nagyon kedvesen már szakítaná le nekem a következő zacskót, mert hogy ugye ez az egy amibe beletömtem 2 kiló gyümölcsöt így gyenge lesz, mikor mondtam, hogy nem kérem köszi, sőt ezt is visszaadom!
Amikor mondtam neki, hogy ezt a kis zacskót is visszateszem majd a zöldségeknél, mondta, hogy ne, mert higgyem el, hogy SENKI nem fogja elvenni onnan. Azt is mesélte, hogy naponta 40 zacskót szed össze onnan, amit szétdobálnak, mert meggondolják magukat kettőt tépnek le stb.....
Most mi lesz a nagy tervemmel, hogy a közérteknél a bejáratnál kiteszünk egy zacskógyűjtőt és a használt zacskókat oda lehet hordani? Ez arra lenne jó, ha valaki zacskó nélkül jut el a boltba -előfordul nem kevésszer- annak nem kellene újat vennie (jobb helyeken pénzért adják és nem csak úgy vágják hozzád, mint valami bónusz szuper dolgot -nem mintha ez változtatna a lényegen), így mindenki jobban jár. Na mindegy, lehet a sok sznobnak csak az új finom friss műanyag illatú zacsik jönnek be.
Vagy itt van a B megoldás, egy gránát zacskótartó, ami igazán menő, én is örülnék egy ilyennek :)
UI: javasoljátok Ti is a környéketeken levő kisboltban ezt a csodás innovációt! Kíváncsian várom az eredményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése